I. Informacje ogólne

 

1. Sklep imprezowy Velmex prowadzony jest przez firmę:

BT BUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

pl. Solny, 50-062 Wrocław

REGON: 381746129

NIP: 8971861016

Nr konta: 22 1050 1908 1000 0090 3174 6770

 

2. Velmex.pl prowadzi sprzedaż stacjonarną, gdzie znajduje się również punkt odbioru towaru zakupionego na stronie internetowej.

Adres:

Hurtownia Velmex

ul. Broniewskiego 1

59-500  złotoryja

Punkt czynny:

poniedziałek: 10:00-16:00

wtorek: 10:00-16:00

środa:  10:00-16:00

czwartek: 10:00-16:00

piątek: 10:00-16:00 

3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż akcesoriów i artykułów do utrzymania czystości  za pośrednictwem witryny internetowej www.velmex.pl

 

4. Korzystanie ze strony www.velmex.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

5. Sklep Velmex (www.velmex.pl) jest sklepem, w którym szybko i bezpiecznie dokonasz zakupów. W razie pojawienia się problemów prosimy o kontakt mailowy pod adresem velmex@interia.pl lub telefoniczny 600-166-099. Nasz zespół z chęcią udzieli Tobie pomocy.

 

6. Klientem w naszym sklepie może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prowadząca działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem.

 

7. Regulamin określa:

   I. informacje ogólne

   II. przedmioty transakcji oraz ich ceny,

   III. procedurę składania i realizacji zamówień,

   IV. formy płatności, sposoby i koszty dostawy towarów,

   V. prawo dokonywania zmian lub rezygnacji od umowy sprzedaży,

   VI. procedurę składania zwrotu/ reklamacji towaru,

   VII. prawo ochrony danych osobowych i bezpieczeństwo płatności,

   VIII. postanowienia końcowe.

 

8. Informacja dodatkowa: w sklepie Velmex.pl grafiki stworzono dzięki darmowym zdjęciom z freepik.pl

II. Przedmioty transakcji oraz ich ceny

 

1. Przedmiotem transakcji są towary wymienione i opisane na stronie internetowej sklepu Velmex w chwili składania zamówienia.

 

2. Wszystkie towary oferowane przez sklep są nowe.

 

3. Ceny produktów podawane są w złotych polskich i są to ceny brutto.

 

4. Velmex.pl zastrzega sobie prawo do zmian w cenniku oraz wprowadzania akcji promocyjnych. Klient, który kupił już dany produkt zobligowany jest do ceny obowiązującej w dniu złożenia zamówienia.

 

III. Procedura składania i realizacji zamówień

 

1. Zakupy można robić w sklepie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Zamówienie złożone w dzień roboczy do godz. 12:00* zrealizowane będzie tego samego dnia. Po godzinie 12:00, w soboty, niedziele i święta, realizowane są w najbliższym dniu roboczym.

 

2. Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz z koszykiem zakupów na stronie internetowej.

 

3. Klient ma dwie możliwości zrobienia zakupów:

   • jednorazowe wypisanie danych do wysyłki,

   • złożenie zamówienia poprzez formularz rejestracyjny.

 

Rejestracja umożliwia zapamiętanie danych klienta, przyznanie mu rabatów i sprawniejsze dokonywanie zakupów w przyszłości. Po wypełnieniu formularza na mail zostanie wysłany link aktywacyjny, który należy kliknąć w celu akceptacji.

 

4. Klient wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych sklepu internetowego Velmex, otrzymywanie wiadomości promocyjnych oraz ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia oraz wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celach związanych z realizacją umowy sprzedaży.

 

5. Złożenie zamówienie przez kupującego w formie elektronicznej zostaje przyjęte do realizacji w momencie potwierdzenia zamówienia przez sklep. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia w mailu ze szczegółowymi informacjami zamówienia.

 

6. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:

   • w przypadku zamówień płatnych za pobraniem – w chwili otrzymania zamówienia,

   • w przypadku zamówień płatnych serwisem PayU – po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy,

   • w przypadku zamówień płatnych przelewem – w chwili wpływu należności na konto w mBanku i oznaczeniu przez pracownika statusu „płatność zaakceptowana”.

 

7. Na zamówiony towar Velmex wystawia dowód zakupu - Paragon lub jeśli Klient poda NIP fakturę.

7.1. Wg. Nowej ustawy od 1 stycznie 2020 roku obowiązkiem Klienta, który za zakup towaru życzy sobie fakturę jest podanie NIPu. Jeśli nie zostanie on podany w formularzu zakupu Pracownik sklepu wystawi paragon, którego nie będzie można zamienić na fakturę.

 

IV. Formy płatności

 

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za towar:

   • za pobraniem – opłata następuje w chwili otrzymania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej,

   • przedpłata na konto bankowe w ING przed wysyłką,

   • przedpłata za pośrednictwem szybkich płatności PayU,

   • odbiór osobisty, opłacony przelewem lub gotówką na miejscu.

 

V. Sposoby i koszty dostawy towaru

 

1. Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej i Paczkomatów.

 

2. Koszt dostarczenia zamówionego towaru od poniedziałku do piątku przez firmę kurierską na terenie Rzeczpospolitej Polski wynosi:

   • przy wpłacie na konto: 17,00 zł, 

   • za pobraniem u kuriera: 19,00 zł.

 

3. Czas dostawy towaru przez firmę kurierską w dni robocze wynosi: 24-48h od chwili wysyłki.

 

4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie sklepu.

 

5. Przy zamówieniach powyżej 300 zł przesyłka jest darmowa.

 

6. Możliwy jest odbiór osobisty towaru w Złotoryji. Pełen adres podany w pkt.I ust.2

 

7. Klient powinien zwrócić uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona podczas transportu. W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła. Protokół ten należy przesłać do sklepu na adres mailowy lub listownie na adres firmy.

 

 

VI. Prawo dokonywania zmian lub rezygnacji od umowy sprzedaży

 

1. Od chwili złożenia zamówienia do chwili wystawienia dokumentu sprzedaży, klient ma prawo dokonania zmian zakupu telefonicznie.

 

2. Zmiany mogą dotyczyć:

   • rezygnacji z całości zamówienia bądź jego części,

   • dokupienia towaru,

   • zmiany w adresie dostawy zamówienia,

   • zmiany danych na fakturze.

 

3. Po wystawieniu dokumentu zakupu  klient nie może modyfikować zamówienia. Na e-mail podany przez Kupującego przy zamówieniu wysyłamy wiadomość – status zamówienia „Wysyłka”.

 

4. W przypadku rezygnacji z zamówienia przedpłaconego zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania odstąpienia od umowy od klienta.

 

5. Zwrot nastąpi na konto klienta na rachunek podany w odstąpieniu od umowy.

 

VII. Procedura składania zwrotu/reklamacji towaru.

 

1. Klient będący konsumentem może zwrócić towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Towar z wypełnionym oświadczeniem odstąpienia od umowy i dokumentem sprzedaży (paragon/faktura imienna) należy odesłać na adres sklepu.

 

2. Klientom nie będącym konsumentami w rozumieniu przepisu art. 22 (1) k.c. tj. firmom, szkołom, fundacjom, stowarzyszeniom itp. nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

 

3. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku, gdy towar nie zostanie naruszony poza granicami zwykłego zarządu.

 

"Art 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...)

pkt. 5 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu." (np. produkty hermetycznie pakowane)”

 

4. Zwrot/reklamacja bez dokumentu potwierdzającego sprzedaż zostanie rozpatrzona negatywnie.

 

5. W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru od Klienta. W przypadku zamówień odsyłanych w całości do zwracanej kwoty za towar zostanie doliczona wartość najtańszej przesyłki oferowanej w sklepie. Przy zwrocie części towaru koszt wysyłki nie podlega zwrotowi.

6. Klientowi przysługuje prawo do założenia reklamacji. Przyczyny reklamacji to:

   • wady fabryczne towaru,

   • wady powstałe w wyniku dostawy.

 

W przypadku wad powstałych w trakcie dostawy niezbędne jest spisanie protokołu reklamacyjnego.

 

7. Wadę należy sfotografować i razem z informacją o reklamacji należy przesłać na adres mailowy sklepsmile@interia.pl. Prosimy nie odsyłać towaru bez konsultacji z pracownikiem sklepu.

 

8. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep wymieni reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar oraz koszty wysyłki towaru w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji, na wskazane konto bankowe.

 

9. Na rozpatrzenie reklamacji sklep przewiduje maksymalnie 30 dni od dnia otrzymania towaru.

 

10. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem, do paczkomatów itp. Zwrotu dokonujemy wyłącznie na adres firmy.

 

VIII. Prawo ochrony danych osobowych i bezpieczeństwo płatności

 

1. Klient w chwili składania zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Velmex zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

2. Witryna internetowa sklepu www.velmex.pl przetwarza udostępnione dane osobowe w celu prawidłowej realizacji umowy sprzedaży oraz uniemożliwia dostęp do nich osobom trzecim.

 

3. Klient wybierający płatności za pośrednictwem platformy PayU ma zapewnione bezpieczeństwo w trakcje wykonywania transakcji.

 

IX. Postanowienia końcowe

 

1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

 

2. Velmex zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie i zamieszczenia go na niniejszej stronie www. Wszelkie zmiany w regulaminie zostaną umieszczone w sklepie i obowiązują od dnia ich publikacji.

 

3. Dokonując zakupów Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych przez firmę BT BUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (Hurtownia Velmex, www.velmex.pl).

 

4. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 25.01.2020
(1) Edytowany 10-06-2020 - zmiana adresu magazynu.

 

Dane kontaktowe:

tel. 600-166-099

e-mail: velmex@interia.pl